LHKT Kadarkút Repülőtér
Utolsó frissítés: 2023.10.27.
1. A repülőtér azonosítása
- ICAO azonosítója
- LHKT
- A repülőtér neve
- Kadarkút Repülőtér
- A repülőtér helységneve
- Kadarkút
2. Elérhetőség
- Cím
- 7530 Kadarkút, Repülőtér 0149/23. Hrsz.
- Telefon
- +36-30/946-9131
- flycoop@flycoop.hu
3. Galéria
Teljes képernyő
Teljes
képernyő bezárása
Teljes képernyő
Teljes
képernyő bezárása
Teljes képernyő
Teljes
képernyő bezárása
5. A repülőtér földrajzi és adminisztratív adatai
A vonatkoztatási pont (ARP) adatai
- Koordinátája
- 461508N 0173625E
- Helye a repülőtéren
- A 17-es küszöbnél
A repülőtér elhelyezkedése
- Távolsága a településtől (KM)
- Kadarkút 1.5 KM
- Iránya a településtől
- 337°
- Tengerszint feletti magassága
- 492 FT
A mágneses eltérés adatai
- A mágneses eltérés mértéke ( °)
- 5° K
- A mágneses eltérés éves változása ( °)
- +0.1°
- A mágneses eltérés felmérésének éve
- 2023
A repülőtér üzembentartójának adatai
- Neve
- Fly-Coop Kft.
- Címe
- 7530 Kadarkút, Repülőtér 0149/23. Hrsz.
- Telefon
- +36-30/946-9131
- Fax
- NIL
- Web
- http://www.flycoop.hu/
- flycoop@flycoop.hu
A repülőtér adatai
- Címe
- 7530 Kadarkút, Repülőtér 0149/23. Hrsz.
- Telefon
- +36-30/946-9131
- Fax
- NIL
- Web
- http://www.flycoop.hu/
- flycoop@flycoop.hu
- AFS
- NIL
- SITA
- NIL
- Egyéb
- NIL
- A repülőtéren engedélyezett forgalom típusa
- VFR
- Megjegyzés
- 30 motoros üzemnap / év
6. A repülőtéren szolgáltatást nyújtó légiforgalmi szolgálatok
Megnevezése
|
Hívójele
|
Frekvencia
|
A kommunikáció során használható nyelvek
|
Üzemideje
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
7. A repülőtéri szolgálatok rendelkezésre állása és üzemideje
- A repülőtér nyitvatartása
- NIL
- Vám és határőrség
- NIL
- Orvosi ellátás
- NIL
- AIS tájékoztatás
- NIL
- ATS jelentés (ARO)
- NIL
- Meteorológiai tájékoztatás
- Országos Meteorológiai Szolgálat, Repülésmeteorológiai Osztály
- ATS
- NIL
- Tankolás
- NIL
- Földi kiszolgálás
- NIL
- Őrzés-védelem
- NIL
- Jégtelenítés
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
8. Rendelkezésre álló földi kiszolgáló eszközök
- Rakomány kezelési lehetőségek, eszközök (cargo)
- NIL
- Üzemanyagfajták
- NIL
- Olajfajták
- NIL
- Üzemanyagtöltő eszközök és kapacitásuk
- NIL
- Jégtelenítési eszközök
- NIL
- Tárolási lehetőségek, hangár kapacitása
- NIL
- Javító eszközök, javítási lehetőségek
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
9. Utasellátás
- Szállás
- NIL
- Étterem
- NIL
- Közlekedés
- NIL
- Orvosi ellátás
- NIL
- Bank és Posta
- NIL
- Turisztikai információ
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
10. Rendelkezésre álló mentő és tűzoltó szolgálatok
- A repülőtér tűzoltó kategóriája
- NIL
- Rendelkezésre álló mentő és tűzoltó szolgálatok
- NIL
- Mentő és tűzoltó felszerelések, eszközök
- NIL
- Képesség sérült, mozgásképtelen repülőgépek mozgatására
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
11. Futópálya hóeltakarítási terv
- Futópálya hóeltakarító eszközök típusa
- NIL
- Hóeltakarítási sorrend
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
12. Előterek
Jelölése
|
Felülete
|
Teherbírása
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL |
13. Gurulóutak
Jelölése
|
Felülete
|
Teherbírása
|
Szélessége (M)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
14. Ellenőrző pontok
Ellenőrző helyek és pontok adatai
- Földrajzi adatai
- NIL
- Műszaki jellemzői
- NIL
- VOR ellenőrző pont
- NIL
- INS ellenőrző pont
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
15. Gurulási eligazító rendszer és jelölések
- Légijármű állóhely azonosító jelölések, gurulóút jelzések és parkolás jelző rendszerek
- NIL
- RWY, TWY jelölések és fényrendszerek
- NIL
- Megállító keresztfénysorok
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
16. Futópályák (RWY)
RWY azonosítója
|
Földrajzi iránya ( °)
|
Mágneses iránya ( °)
|
Hosszúsága (M)
|
Szélessége (M)
|
Teherbírása
|
Felülete
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
17 | 175° | 170° | 800 | 20 | 10 t/m2 | Fű | NIL |
35 | 355° | 350° | 800 | 20 | 10 t/m2 | Fű | NIL |
17. Repülőtéri akadályok
RWY azonosítója
|
Akadály típusa
|
Tengerszint feletti magassága
|
Földfelszíntól mért magassága
|
Koordinátája
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
18. A futópályához kapcsolódó biztonsági megállási területek (SWY)
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Szélessége (M)
|
Teherbírása
|
Felülete
|
Lejtése (%)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
19. A futópályához kapcsolódó felszállási biztonsági területek (CWY)
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Szélessége (M)
|
Lejtése (%)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
20. A futópályához kapcsolódó futópályasávok (STRIP)
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Szélessége (M)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|
17 | 800 | 20 | NIL |
35 | 800 | 20 | NIL |
21. A futópályához kapcsolódó biztonsági sávok (RESA)
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Szélessége (M)
|
Felülete
|
Akadálymentes terület (OFZ)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
NIL | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
22. A futópálya közzétett távolságai
RWY azonosítója
|
TORA (M)
|
TODA (M)
|
ASDA (M)
|
LDA (M)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
17 | 800 | 800 | 800 | 800 | NIL |
35 | 800 | 800 | 1100 | 800 | NIL |
23. Bevezető fényrendszerek
RWY azonosítója
|
Típusa
|
Hosszúsága (M)
|
Intenzitása
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL | NIL |
24. Futópálya küszöbfények
RWY azonosítója
|
Színe
|
Keresztfénysor
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL |
25. Optikai siklópályarendszer fényei
RWY azonosítója
|
Típusa
|
Adatai
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL |
26. Futópálya földetérési zóna fényei
RWY azonosítója
|
Fényeinek hosszúsága (M)
|
Megjegyzés
|
---|---|---|
17 | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL |
27. Futópálya középvonal fényei
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Lámpatestek közötti távolság (M)
|
Színe
|
Intenzitása
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
28. Futópálya szegélyfények
RWY azonosítója
|
Hosszúsága (M)
|
Lámpatestek közötti távolság (M)
|
Színe
|
Intenzitása
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL | NIL | NIL |
29. Futópálya végfények
RWY azonosítója
|
Színe
|
Megjegyzés
|
---|---|---|
17 | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL |
30. Futópálya szárnyfénysorok
RWY azonosítója
|
Színe
|
Megjegyzés
|
---|---|---|
17 | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL |
31. Biztonsági megállási terület (SWY) fényei
RWY azonosítója
|
Fényeinek hosszúsága (M)
|
Fényeinek színe
|
Megjegyzés
|
---|---|---|---|
17 | NIL | NIL | NIL |
35 | NIL | NIL | NIL |
32. Egyéb fények, tartalék áramforrások
- ABN/IBN helye, jellemzői és üzemideje
- NIL
- Leszállási irányjelző helye és megvilágítása
- NIL
- Szélmérő helye és megvilágítása
- NIL
- Gurulóút középvonal fényei
- NIL
- Gurulóút szegély fényei
- NIL
- Tartalék áramellátás
- NIL
- Átváltási idő
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
33. Helikopter leszálló pálya
- TLOF vagy FATO THR koordinátái
- NIL
- TLOF és vagy FATO tengerszint feletti magassága
- NIL
- TLOF és FATO terület jelölése
- NIL
- TLOF és FATO terület méretei (M)
- NIL
- TLOF és FATO terület felülete
- NIL
- TLOF és FATO terület teherbírása
- NIL
- FATO Földrajzi iránya
- NIL
- FATO mágneses iránya
- NIL
- Deklarált távolságok
- NIL
- APP és FATO fényei
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
34. Meteorológiai információs szolgálat
- Kiszolgáló meteorológiai hivatal
- HungaroMet Magyar Meteorológiai Szolgáltató Nonprofit Zrt. (HungaroMet Zrt.), Repülésmeteorológiai Osztály
- Üzemidő
- H24
- TAF készítéséért felelős hivatal
- HungaroMet Magyar Meteorológiai Szolgáltató Nonprofit Zrt. (HungaroMet Zrt.), Repülésmeteorológiai Osztály
- TAF érvényességi időszak
- NIL
- TAF kiadási időtartama
- NIL
- Leszállási előrejelzés típusa
- NIL
- Leszállási előrejelzés kiadási időtartama
- NIL
- Biztosított eligazítás/konzultáció
- Írásbeli eligazítás: https://aviation.met.hu;Konzultáció telefonon: +36-90/603-424;Konzultáció e-mailben: rvo@met.hu;
- Repülési dokumentáció
- Térképek, rövidített nyílt nyelvű szöveg
- Repülési dokumentáció nyelve
- HU, EN
- Térképek és egyéb információk eligazításhoz és konzultációhoz
- Térképek, repülőtéri jelentések és előrejelzések EUR régióban, terület-előrejelzések, MET. megfigyelések és figyelmeztetések a budapesti FIR-ben
- Tájékoztatások nyújtására rendelkezésre álló kiegészítő berendezések
- Önálló felkészülés az aviation.met.hu weboldalon keresztül
- Tájékoztatást biztosító ATS egység
- Budapest FIC (kérésre)
- Megjegyzés
- NIL
35. A repülőtéren kijelölt légterek
- Megnevezése
- NIL
- Oldalhatárai
- NIL
- Felső és alsó határai (FT)
- NIL
- A légtér osztálya
- NIL
- ATS szolgálat hívójele
- NIL
- A kommunikáció során használható nyelvek
- NIL
- Átváltási magasság (FT)
- NIL
- Megjegyzés
- NIL
37. Repülőtéri szabályok
17 RH iskolakör:- Forgalmi kör iránya: JOBB. - A forgalmi kör magassága: 1600 láb / 487,66 méter AMSL.- A felszállás iránya 170°M.- Felszállás: nekifutás után egyenes vonalú emelkedés 170°M irányon az első forduló helyéig.- 1. fordulót az Árpád út átrepülését követően kell megkezdeni, a forduló nem lehet 1100 láb / 335,26 méter AMSL magasságnál alacsonyabban.- Rövidfal iránya 260°M a második forduló helyéig.- A 2. fordulót akkor kell megkezdeni, mikor a 35-ös küszöb a szárny mögött géptengelyhez képest 45°-os szög alatt látszik.- A hosszúfal iránya 350°M a harmadik forduló helyéig.- A 3. fordulót akkor kell megkezdeni, mikor a 17-es küszöb a szárny mögött a géptengelyhez képest 45°-os szög alatt látszik.- A 2. rövidfal iránya 080°M a 4. forduló helyéig, a géptípus sajátosságainak figyelembevételével kell megkezdeni a süllyedést.- A 4. fordulót Rinyakovácsi vonalában kell megkezdeni úgy, hogy a forduló végére a magasság nem lehet kevesebb mint 1100 láb / 335,26 méter AMSL.- A végső megközelítés iránya 170°M.35 LH iskolakör:- Forgalmi kör iránya: BAL. - A forgalmi kör magassága: 1600 láb / 487,66 méter AMSL.- A felszállás iránya 350°M.- Felszállás: nekifutás után egyenes vonalú emelkedés 350°M irányon az első forduló helyéig.- 1. fordulót az alapfal alatti erdőt elhagyva kell megkezdeni úgy, hogy Rinyakovácsi falu fölé már nem szabad berepülni, és a forduló nem lehet 1100 láb / 335,26 méter AMSL magasságnál alacsonyabban.- Rövidfal iránya 260°M a második forduló helyéig.- A 2. fordulót akkor kell megkezdeni, mikor a 17-es küszöb a szárny mögött géptengelyhez képest 45°-os szög alatt látszik.- A hosszúfal iránya 170°M a harmadik forduló helyéig.- A 3. fordulót a mikei út átrepülését követően kell megkezdeni.- A 2. rövidfal iránya 080°M a 4. forduló helyéig úgy, hogy a forduló megkezdéséig az Árpád út jobb oldalán kell maradni, a település fölé berepülni nem szabad. A géptípus sajátosságainak figyelembevételével kell megkezdeni a süllyedést.- A 4. fordulót a futbal pálya felett kell megkezdeni úgy, hogy a forduló végére a magasság nem lehet kevesebb mint 1100 láb / 335,26 méter AMSL.- A végső megközelítés iránya 350°M.
A repülőtéren végezhető tevékenységek (Igen / Nem)
- Pilóta nélküli (D - Unmanned aerial vehicle)
- Nem
- Ballon (B - Balloon)
- Igen
- Ultra könnyű (U - Ultralight)
- Igen
- Sárkány (N - Hang glider)
- Igen
- Rövid kifutású (R - Short take-off and landing)
- Igen
- Szárazföldi (L - Landplane)
- Igen
- Siklóernyő (P - Paraglider)
- Nem
- Vitorlázó (E - Glider)
- Igen
- Kétéltű (A - Amphibian)
- Nem
- Helikopter (H - Helicopter)
- Igen
- Gyrokopter (G - Gyrocopter)
- Igen
- Billenő rotoros (T - Tilt-wing aircraft)
- Nem
- Egyéb (O - Other)
- Nem
38. Zajcsökkentő intézkedések
A lakott terület zajvédelme érdekében a motoros illetve a segédmotoros légijárművel a lakott-települési résszel ellentétes irányú iskolakört használhatják.
39. Repülőtéri díjak
NIL
40. További információk
NIL